Contact

Email: info@electroparts.nl
Telefoonnummer: 06528888075

Electro Parts is op het internet vrij nieuw qua verkoopkanaal. Echter kunt u bij ons vertrouwd een onderdeel bestellen voor uw vaatwasser, wasdroger, wasmachine, oven of koelkast. Vanaf 1991 repareren wij witgoedapparaten vanuit Ridderkerk onder de handelsnaam V-Service. Zodoende kunnen wij u adviseren en eventueel helpen bij het opzoeken van het juiste onderdeel.

KvK: 24281106 
BTW: NL001184934B41

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. Retourneert u de gehele bestelling, dan krijgt u het volledige orderbedrag inclusief eventuele verzendkosten gecrediteerd. Retourneert u een deel van de bestelling, dan worden eventuele verzendkosten niet vergoed. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor rekening van de klant. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@electroparts.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Retourformulier downloaden

Voor de meeste producten geldt bij thuislevering op werkdagen; voor 16:00 uur besteld, morgen in huis. Helaas kan het door onverwachte omstandigheden en/of incidenten buiten onze invloedssferen voorkomen dat wij toch niet op tijd kunnen leveren.

iDEAL populairder dan creditcard voor online betalen - Vicus

De nummer 1 betaalmethode in Nederland

iDEAL is de meest gebruikte online betaalmethode onder Nederlandse consumenten en wordt door alle Nederlandse banken geaccepteerd.

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@electroparts.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.